Monday 8 June 2009

Tak nak sokong le.....

I can't help. I must say it. Keputusan yang baru di ketahui sungguh menyenakkan. Hai!,tidak fahamlah mengapa mereka menaruh kepercayaan kepada orang yang telah jelas suka membuat sesuatu tanpa memikirkan umum secara kolektif , kumpulan akar-umbi. Bertindak ikut kemahuan depa aje dan yang nyata syok sendiri. Nyampah.

Mengapa keputusan lambat keluar,hah? Ada banyak udang di balik mee ke ? Ada kumpulan yang mahu tokoh itu juga menangke? Eh, tengok-tengok le rumput-rumput kat bumi, bukan semuanya suka dan puas hati dengan pilihan itu. Kita tidak suka orang yang bertindak tanpa merujuk kepada kepala yang diatas kemudian cuba main sorok-sorok. Inikah orang yang diharapkan akan dapat menawan kumpulan muda? Mengurangkan lagi ada..... tak minat langsung. ( Dia mesti perasan yang ramai minat dia.....eh eleh )

Dulu mungkin okay, tetapi sejak ada kes merayap buat perjumpaan dalam gelap...ish,ish,ish langsung meluat . Kemudian canang pulak tidak ada niat langsung...... susah nak percaya orang macam ni, tambah pulak dengar cerita hidup pun bukan main lavish lagi......Kediamanpun juta-jutaan. Moden betul. Mengikut arus sungguh. Betul ke kepimpinan melalui teladan. Boleh teladan ke?

Give up dan ramai lagi akan give up ............. percayalah.

No comments: