Monday 17 August 2009

Persediaan..?

Aduhai, banyak yang mahu ditulis dan dikongsi tetapi rasa agak kelam-kabut dan tidak fokus semenjak dua menjak ini. Banyak yang mahu dilakukan but I'm not sure where to start. At times like this, you can't do much and just pray hard that everything will go on smoothly.

Time is really flying and the date is getting closer. Yet, preparation is nil. Ketika inilah pulak BTN nak panggil buat kursusnya, pulak tu sampai seminggu, jauh pulak tu samapi ke Terengganu. Apa ke henya nak buat kursus ni ? Kumpulan yang lain tak payah pun go through kursus tu ..... mengada-ngada. The problem is kita nak buka acc, kita nak pergi membuat persiapan, nak beli itu dan ini dalam masa yang amat singkat ini, tetapi orangnya berkursus lah pulak. Kan payah tu..

Apapun kenalah buat apa yang patut, pergi Pejabat Agama, window shopping dulu, buat pesanan ...... preparation logistik ..... Mmmmm... Kalaulah tarikhnya lambat lagi, lagi bagus..

4 comments:

Nas said...

Tak apa...dah ketentuan Ilahi.
Semoga dapat uruskan dengan baik dan didoakan agar anakanda Ummuaimi selamat pergi dan mengikuti pengajian yang diimpikan.
TAHNIAH menjadi ibu yang berjaya mendidik anak dan tahniah kepada Aimi.

orangkampung said...

Terima kasih Nas di atas doamu. Insyallah , semoga Allah memberkati perjuangan ini.

Sharouk said...

Syukur, anok awok pun kena Kursus BTN pase nak ke luo negara. Tak comform lagi tapi online dah ade le namenye. Kat Jordan. Memoga deme jadi anok yang boleh berbakti untuk yang sewajarnye.

orangkampung said...

Terima kasih Cikgu Sharouk. Anak mike ke Jordan ,elok le tu.Tahniah!Bile peginye? kot-kot sekali dengan anak teman tapi die ke Mesir. Hari Senayan kene jumpa MB pulak. macam-macam.