Saturday, 18 April 2009

Koleksi gambar minggu ini

Apa yang tak kena dengan papan tanda ni?
Baca english version ,banyak silap kan. Ini mesjid negeri tau.

Tengok rambut si Imran ni, rajin benor le dia menyikat rambut dia
ke sana ke mari . Kalau belajar pun rajin macam tu, bagus le.

Bangunan sebegini mengingatkan saya masa-masa dulu
semasa berada di 'Negara berawan panjang.'
Terkenang kembali.........

Projek landasan keretapi berkembar ke utara ,laluan di Sungai Siput
dah dapat restu ******* ke ?

Bangunan baru 3 tingkat SERATA, ada ciri islamik jika dilihat jarak dekat

Proses baik pulih bangunan zaman kolonial di Ipoh berhampiran Masjid Negeri

Tugu ni bersebelahan Masjid Negeri, ada loceng lagi, jarak dekat boleh
nampak gambar-gambar tertentu yang dilukis disekelilingnya...
Ummhh.. kedudukannya macam pelikle pulak...

2 comments:

nooryahaya said...

negara berawan panjang - the land of long white cloud.
terima kasih mengunjungi blog saya.

ummuaimi said...

Yes, hanya mereka yang mengalaminya saja yang faham.. It's nice to keep track of what is happening there..... macam balik kampung.