Friday 23 January 2009

Bani Syu'il

Israel laknatullah dah keluar Gaza. Namun kesan dari serangan lebih dari 20 hari itu amat memilukan. Hampir saja matlamat 'ethnic cleansing' itu berjaya. Memang semua itu sudah dirancang dengan sempurna sekali, mereka menarik keluar tentera ketika hampir saat Presiden baru US mengangkat sumpah. Ciss.. ada makna tu..

Saya tidak mahu mengulas mengenai Obama kerana saya yakin US tidak akan mampu merubah peranannya sebagai pendokong negara haram Israel. Ekonominya juga dalam keadaan tenat, mahu kemana dia... Yahudi laknatullah memang sentiasa akan mengawal kepimpinan Presiden US. Period.

Sebenarnya saya lebih berminat bercerita mengenai kekejaman Israel ini. Tengahari tadi , saya terharu dan menitis air mata menonton video clip lagu "Balada seorang gadis kecil"oleh Zubir Ali mengenai kekejaman yahudi di khemah pelarian Shabra dan Shatila 16 September 1982. Secara jujur saya tidak begitu arif mengenai peristiwa ini, kerana ketika peristiwa itu berlaku saya dalam perantauan dan kami tidak akses dengan maklumat sangat ( No TV, student miskin.. duduk hostel..) Dahulu terbuta sejarah sekejap apabila ramai yang bercakap mengenai Shatila including 'my other half' who is teaching history.

Apapun, I managed to do my own research on the massacre. Consider the worst in the modern history, C20th . Mereka bunuh wanita, warga tua, kanak-kanak ,bayi, wanita yang mengandung dibelah perutnya dan bayi dicampak kedalam tong sampah, wanita dirogol, lelaki disembelih dan segala macam kekejaman. Itu 26 tahun lalu, kini bangsa itu mengulanginya lagi. Jika dulu dia menggunakan lebanese kristian untuk tolong membunuh atas tiket membalas dendam dan menghancurkan bangsa Palestin, kini alasanya untuk membalas serangan hamas pula. Tanpa sebab pun bangsa yang biadap ini akan tetap meneruskan agendanya untuk menghapuskan kaum palestin dan seterusnya menguasai bumi palestin.

Menurut kata ustaz, sesungguhnya bani israel ini adalah sejahat-jahat manusia di muka bumi ini.Sememangnya mereka mulanya berasal dari kaum yang mulia , ramai di kalangan nabi dan rasul datang dari kalangan mereka. Namun akibat kebiadapan, keangkuhan dan kesombongan mereka terhadap tuhan, mereka menjadi manusia yang paling jahat dan dilaknati oleh Allah.

Kata ustaz lagi mereka ini sememangnya sangat cerdik. Janji Allah,' jika mereka ini beriman sesungguhnya mereka ini akan menjadi lebih baik dari kamu.' Tetapi yang nyatanya, mereka sentiasa bongkak dan menyeleweng serta menutupi kebenaran untuk kepentingan keduniaan.Mereka bunuh nabi-nabi dan menjual ayat-ayat Allah.

Ada sejarah mereka ini untuk kita direnungi dan ketahui.Bagaimana mereka berusaha untuk menguasai dunia dan pendapat mereka mengatakan mereka bangsa terbaik dan yang bukan yahudi digelar 'goyim' akan melaksanakan apa sahaja yang mereka perintahkan. Boleh baca disini ; sejarah bani israel.

Bukti betapa yahudi laknatullah ini kejam dan apa yang telah dilakukannya di gaza boleh dilihat disini:betapa kejamnya yahudi itu.

Kelas tafsir kami juga sekarang sedang membincangkan Surah al Baqarah dan berbetulan mengenai Bani Israel ini, jadi perasan marah dan benci itu memang teramatlah sangat.

3 comments:

me and i said...

you know what..memang mereka sangat cerdik dan berfikiran jauh. Just check out nama2 nobel prize winner and scientist2 ternama dunia, they are all from the same bangsa.

They are even sending their small children to kelas2 tafsir alquran so they be knowledgeable than the muslims. they attack afganistan not because of oil, but because the knowledge that they gain from studying the quran. they attack iraq and palestine for the same thing too..they know so much of what will happen in the future that they are trying to wipe out those races. to them it is all about the survival of the fittest.

No US president will be elected if there is no green light from FREEMASON...that explains all..

orangkampung said...

Memang betul.Itu semua within their organized schemes. Apapun kita yakin dengan janji Allah, cuma masanya...bilakah?

Citera Alam said...

Yang kita runsing , mereka ada agen di seluruh dunia dalam segala bentuk penyamaran , dalam segala bidang kehidupan , khas merancang membinasakan kita dalam manisnya madunya , dalam muslihat halusnya....