Saturday 6 March 2010

Mini reunion

Sesekali dapat berjumpa rakan lama seronok sekali kerana ia mengembalikan cerita-cerita lama yang mmm... pastinya tidak akan dapat berulang lagi.

Seorang kawan telah mendapat rezeki yang melimpah, dikurniakan double dg52 dalam usia yang muda. Seorang lagi bakal mendapat menantu dalam usia yang sama. Rezeki dari sudut yang lain pula. Manakala seorang lagi berbahagia dan positif dengan kedudukan yang dipegangnya sekarang. Sentiasa penuh dengan falsafah yang positif dan motivating. Ada seorang lagi yang tidak pernah gagal mengusik mengenai nama yours truly dan ya, ianya bertepatan pun dengan maknanya.

Seorang lagi kawan mempunyai anak yang sedang berada di Australia meneruskan pelajaran. Mmm seronok pastinya. Oh yes, tak lupa, jumpa dua orang ex-boss yang masih lagi macam dulu. Kedua-duanya kelihatan ceria dan masih sihat. Bahagianya mereka.

Yang pasti hubungan yours truly dengan mereka masih seperti dulu, ceria dan mesra. Kita tidak dipisahkan oleh pangkat dan kuasa. Syabas, kawan-kawan ku semua. Teruskan dengan sikap yang ada kerana sombong dan meninggi diri tidak kemana.


No comments: