Thursday 16 December 2010

Bertemu Kembali.

Salam 10 Muharam. Hari Asyura. Mmmm... Bertambah lagi setahun umur yang pastinya tetap naik dan tidak akan turun-turun dan semakin hampir kepada .......

Finally, berakhir sudah tempoh hibernasi dengan kunjungan akhir ke pejabat pos tadi. Alhamdulillah. Semoga segala-galanya baik dan teratur serta tiada masalah. Insyaallah.

Begitu lama berdiam, sedar-sedar cuti pun sudah menghampiri penghujungnya. Alahai , belum sempat untuk menikmati percutian sebenarnya.....

Minggu hadapan keputusan PMR akan diumumkan, petanda bahawa sekolah amat hampir untuk dibuka semula. Sidang baru akan bermula dan tentunya akan menjanjikan sesuatu yang baru juga agaknya.

Apapun you will cross the bridge when you come to it. Nak guna masa yang ada tinggal sedikit ini untuk mengemas apa yang patut, dalam dan luar rumah yang sudah terabai begitu lama. Musim hujan begini tidak banyak yang boleh dilakukan di luar. Yang pastinya rumput yang baru dimesin akan cepat lah panjangnya.Kerja-kerja mengecat juga terbantut nampaknya. Alahai.

Oh, di luar langit sudah gelap, hujan sudah hampir turun; angkat kain di jemuurann.....

Jumpa lagi.






No comments: