Tuesday 23 September 2008

Mood

Hari ini mood agak terganggu.Lots of things happened.
Yesterday we visited a family whose house was burnt down in a fire very recently.Couldn't say much.Imagine camana nak celebrate idilfitri ni. Sungguh besar dugaan Allah ke atas hambaNya.Nampak mereka sangat redho dan menerimanya.We went to the site. Habis semua, katanya within 10 minutes everything gone. Allahuakbar.
Mangsa rupanya my classmate dalam kelas malam di at-Taif.Semoga beliau terus sabar dan mendapat keredhaan Allah.

Kat tempat kerja sebuk fasal result ptk dah keluar. Search for mine tak keluar lagi rupanya. Help my two other friends to search for their results, lulus pun depa. Alhamdulillah.

Petang as usual I should have been at the mosque for the Tafsir surah Al-Fath.Ayat 29 yang akhir hari ni. Allah lebih mengetahui ,Final kuliah pulak I tak dapat masuk masjid.What to do.I have to wait for the week end kelas tafsir surah Yassin pulak. I hope I'll be able to attend .Insyaallah. Kelas tafsir ni bagus. You learn a lot of things. I love it.

No comments: