Thursday 24 March 2011

Apa nak jadi?

Malang sungguh kita apabila kita didedahkan dengan satu lagi kisah lucah. Bukan main gah, bergaya ala cerita spy 007 pun ada, berahsia sana- sini, kena serah telefon bimbit, pakai jubah dan macam-macam lagi semasa preview video. Akhirnya, terserlah niat busuk.

Eh, dah tak da kerja lain ke, tak habis-habis kisah porno ni yang nak diketengahkan. Tak tahu malu ke? Semalam siap buat sidang media 3T or 3 stooges? mengenai kes ni. Memang gila dan tidak punya maruah langsung. Amat bangga sekali mereka dengan penglibatan mereka dalam kes ini. Siap mintak tok guru tonton video, ada akai ka ini orang? Dia ingat orang suka ke benda ni? Orang ramai ingat lagi la kes seorang nenek dan cucu dia yang jadi mangsa salah sorang 'T' tu. Kita kenal lah awak tu siapa.

Memang 'mangkok'lah mereka ni. Mereka fikir orang lain pun 'mangkok' macam mereka dan akan mudah percaya.... alamak tolonglah.... you people are insulting our intelligence dan bukan semua orang suka benda-benda lucah ni. hanya orang-orang ***O @ *N je yang suka benda-benda ni sebab dah terhijab.Kalau ada iman , walau senipis kulit bawangpun, tentu mereka ada rasa malu. Ini mereka tak tahu malu langsung apabila keluar TV @akhbar, anak-anak kecil akan baca dan tertanya-tanya. Ish,...suka sungguh buka aib orang..... tak takut ke balasan di akhirat??

Mmmmm apa la nak jadi dengan negara ku ini?? Budaya fitnah mefitnah ni kemain berleluasa. Jangan nanti Allah turun azab sudahl le. Yang baik dan tidak terlibat pun akan kena juga...

Semoga kita dihindari dari ftnah akhir zaman dan dipelihara Allah dari sebarang bencana.



2 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Ummuaimi, apakan daya...deme dah takder rasa kemaluan!

orangkampung said...

Salam Yong Halima.. welcome home.... dah balik dah. Tiada lagi lintas langsung dari Turki yak.